Wdrożenie dedykowanych platform e-commerce jest wyzwaniem. Zarówno w trakcie realizacji, jak i już w trakcie ich funkcjonowania, kiedy to przekładają się one na usprawnienie obsługi procesów biznesowych i tym samym na wzrost wyników finansowych przedsiębiorstwa.
Proces wdrożenia
Zespół Komputronik Biznes w ramach analizy przedwdrożeniowej uwzględnił indywidualny charakter sprzedawanych produktów oraz standardy wsparcia technicznego i obsługi logistycznej po stronie klienta. Wynikiem analizy przedwdrożeniowej była specyfikacja biznesowa uwzgledniająca indywidulany profil firmy oraz wszystkie wymagania biznesowe klienta
komentuje Sławomir Sitarski, e-Commerce Consultant w Komputronik Biznes
- Zaawansowana integracja platformy z systemem klasy ERP oraz CRM
- Wielowalutowość i wielojęzykowość umożliwiająca sprzedaż na rynkach zagranicznych
- Indywidualne warunki cenowe wynikające z siatki rabatowej czy obsługi promocji
- Hierarchiczna Struktura Kontrahentów umożliwiająca zaawansowane zarządzanie systemie uprawnień na poziomie pracowników
- Rekomendacje produktów umożliwiające prezentacje towarów uzupełniających, zamienników oraz akcesoriów
- Zaawansowane filtrowanie oraz dynamiczna strona produktowa, ułatwiające przeszukiwanie bazy produktów oraz wybór najlepszych rozwiązań
- Rozbudowany moduł CMS dający możliwość zarządzania wszystkimi informacjami w ramach platformy
- Listy zakupowe umożliwiacie kontrahentowi planowanie zakupów bez ściągania produktów ze stanów magazynowych
- Moduł ofert, który umożliwia handlowcom firmy stworzenie, edytowanie i wysłanie do klienta spersonalizowanej oferty
- Obsługa reklamacji i zwrotów w ramach konta klienta w platformie B2B
Dotychczasowa współpraca układa się bardzo dobrze. Wszystkie prace realizowane są zgodnie z harmonogramem. Jesteśmy przekonani, że dzięki wdrożeniu uda nam się zoptymalizować proces sprzedaży
mówi Daniel Żukowski, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu Konsorcjum FEN