W tym roku polski rynek e-commerce odnotuje najwyższy wzrost od kilkunastu lat, co w połączeniu z niskimi prognozami dla sprzedaży detalicznej ogółem sprawi, że udział sprzedaży internetowej znacząco wzrośnie. Jak wynika z badań Gemius Polska zakupy online robi już 73% polskich internautów.
Idealna platforma e-commerce
- Netcorner to rozwiązanie o wielu odsłonach B2B/B2C mogących się różnic layoutem, założeniami biznesowymi i funkcjonalnościami, ale zarządzane za pomocą jednego panelu administracyjnego
- Posiada zaawansowany system zarządzania kosztami transportu biorący pod uwagę rodzaj produktu, rozmiar, wagę oraz ilość. Dodatkowo system obsługuje progi cenowe zależne od wartości zamówienia oraz mechanizm darmowej dostawy
- System wielu koszyków mogących służyć za szablon zakupów lub do dzielenia zamówień ze względu na typ produktów (rozdzielanie produktów, które nie mogą być wysłane razem)
- Rozbudowany system reklamacji i zwrotów. Umożliwiający złożenie reklamacji na podstawie numeru zamówienia, kodzie produktu oraz wyszukanie produktu z listy zamówień
- Katalog rysunków technicznych/ kreacji wraz z oznaczonymi częściami oraz listami produktów podpiętymi do rysunku technicznego ułatwiającymi zakup produktów na podstawie danych technicznych
- Dedykowany panel dla handlowców ułatwiający obsługę Klientów każdego poziomu. System pozwala między innymi na sporządzanie zamówień w imieniu klienta, sporządzanie zaawansowanych ofert o unikalnych cechach definiowanych per klient lub per grupa klientów. Wbudowanie systemu pozwalającego przyporządkować Klienta do właściwego przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za region, gdzie została określona lokalizacja Klienta
- Dedykowany proces obsługujący proces zamawiania produktów z licencją elektroniczną, gdzie wymagane jest użycie kodów aktywacyjnych
- Mechanizm pozwalający na realizowanie zamówień w kilku etapach. Klient dostaje informacje, ile sztuk z zamówionych przez niego już otrzymał, przy każdej wysyłce otrzymuje również powiadomienie mailowe wraz z numerem listu przewozowego
Grupa Komputronik to ponad 23 lat doświadczenia w handlu internetowym i jeden z pierwszych sklepów internetowych. Posiadamy szeroki zespół specjalistów i konsultantów, którzy wspierają klienta w różnych aspektach funkcjonowania jego biznesu. Nasza oferta bazuje na własnym doświadczeniu, które zdobyliśmy wdrażając sklep Komputronik.pl. Główne przewagi to bezawaryjność - Google określiło poziom dostępności naszego sklepu na 100%, przystosowanie silnika do najnowszych trendów UX/UI oraz SEO, dzięki czemu nasi klienci dostają dopracowane narzędzie sprzedażowe, które osiąga założone cele biznesowe, a także ponad 200 metod integracji z zewnętrznymi aplikacjami, w tym systemami ERP
komentuje Sławomir Sitarski, e-Commerce Consultant w Komputronik Biznes
Dotychczasowa współpraca układa się bardzo dobrze. Wszystkie prace realizowane są zgodnie z harmonogramem. Jesteśmy przekonani, że dzięki wdrożeniu uda nam się zoptymalizować proces sprzedaży
mówi Daniel Żukowski, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu Konsorcjum FEN
Pierwsze wdrożenie zaowocowało 30% wzrostem sprzedaży w naszym kanale e-commerce w pierwszym roku współpracy. Jest to zasługa synergii współpracy Verseo w zakresie marketingu internetowego z zespołem Komputronik Biznes, który odpowiada za wdrożenie i utrzymanie naszej platformy. Obecnie sprzedaż systematycznie rośnie, co stało się impulsem do dalszych inwestycji
mówi Sławomir Bielenia, COO w MasterSport