Skuteczne dotarcie z komunikacją do klienta to największe wyzwanie przed jakim stoją marki. Rozwój technologii sprawia, że tradycyjne narzędzia reklamowe uzupełniają innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na precyzyjne targetowanie reklam, łatwiejsze i bardziej efektywne zarządzanie treściami, a także pozwalają lepiej mierzyć wyniki. Jednym z takich narzędzi jest MovarchDS wspierający działanie digital signage.
MovarchDS w praktyce
MovarchDS doskonale sprawdza się jako narzędzie do emisji reklam, prezentacji i treści graficznych, materiałów szkoleniowych, czy rezerwacji salek. Rozbudowany system raportowania daje możliwość zbierania informacji na temat stanu urządzeń oraz czasu użytkowania danego modułu. To innowacyjne narzędzie, które zwiększa efektywność działań komunikacyjnych. Jego największymi zaletami są: możliwość szybkiej zmiany i dostosowania komunikatów oraz treści poprzez centralne zarządzanie wszystkimi nośnikami. Nasze autorskie oprogramowanie doskonale sprawdza się zarówno w komunikacji z klientami, a także z pracownikami wewnątrz organizacji
komentuje Magdalena Matuszak, Starszy Doradca Klienta Kluczowego Komputronik Biznes
Jako czołowa marka handlu hurtowego w Polsce przywiązujemy ogromną wagę do efektywności działań. Zmieniające się nawyki konsumentów oraz najnowsze trendy wymusiły na nas stopniowe odejście od tradycyjnych form komunikacji i zastąpienie ich innowacyjnym rozwiązaniem. Dzięki wdrożeniu MovarchDS zyskaliśmy łatwy w obsłudze i niezwykle skuteczny system zarządzania treściami. Rozwiązanie wykorzystujemy także w komunikacji wewnętrznej z naszymi pracownikami, którzy bardzo cenią sobie funkcjonalność oprogramowania jest to element wspierający procesy Employer Brandingu
komentuje Bartłomiej Stryczek, Dyrektor IT Transgourmet Polska Sp. z o.o.