Listopad i grudzień to najważniejsze miesiące w handlu. Dzień Singla, Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia to okazje, które napędzają sprzedaż. Komputronik spodziewa się, że pomimo globalnych problemów z dostępnością produktów, będzie to niezwykle intensywny okres. Firma jest przygotowana do obsłużenia wzmożonej ilości zamówień.
Przed nami najbardziej gorący okres w roku. Mimo pewnych wyzwań związanych z zapewnieniem optymalnego poziomu dostaw w różnych grupach towarowych, które wynikają przede wszystkim z globalnych zawirowań na rynku podaży komponentów i półproduktów, zapewniamy odpowiedni poziom zapasów magazynowych na cele handlowe. Utrzymujemy krótki okres rotacji zapasów i gotówki, przez co wypracowujemy dobre wyniki na poziomie operacyjnym. Skupiamy się przede wszystkim na strategicznych dla nas kategoriach produktowych, czyli laptopach, smartfonach, komputerach PC i urządzeniach smart home. Pracujemy też nad podniesieniem efektywności naszych wewnętrznych procesów biznesowych, w tym inwestujemy w nasze narzędzia IT, co pozwoli nam szybciej realizować nasze czynności operacyjne. Cieszy nas, że systematycznie odnotowujemy wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień
komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik