Nagrody dla najlepszych marketerów roku rozdane! Czwartego grudnia w hotelu Warszawianka podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18 organizowanej przez wydawcę mediarun.pl, odbyła się VIII edycja Gali Finałowej, na której ogłoszone zostały wyniki konkursu. Dla Komputronik okazały się one bardzo korzystne – marka otrzymała statuetki Dyrektor Marketingu Roku 2018 w kategorii Technologie / Telco / RTV / AGD oraz Zespół Marketingu Roku 2018.
Przez ostatnie dwanaście miesięcy wykonaliśmy ogromną pracę usprawniając sposób komunikacji marketingowej Komputronik na wielu polach. Zadziałaliśmy holistycznie, biorąc pod uwagę wszystkie nasze wcześniejsze niedociągnięcia. To ośmieliło mnie do podania nas zewnętrznej ocenie ekspertów marketingowych i wzięcia udziału w konkursie. Jest to sukces całego zespołu – to jemu należą się największe słowa uznania. Dzięki wytrwałości, kreatywności i uporze w dążeniu do celu udało nam się pomyślnie zrealizować w minionym czasie wiele kampanii między innymi najnowszą, świąteczną loterię „O! Choinka”. Dziękuję mojej ekipie za ten rok i liczę na sukces w kolejnym – marketing się liczy!
mówi Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A.
foto źródło: materiały prasowe mediarun.com
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.