Początek roku to zawsze czas podsumowań i podejmowania postanowień wobec kolejnego. W tym czasie także firmy weryfikują na ile zrealizowały swoje strategie, co je zaskoczyło, a co przyczyniło się do wielkich zmian bądź sukcesów. Na taki przekrojowy bilans zdecydowała się też polska spółka Komputronik.
Większy traffic, czyli praca daje sukces!
Rosnąca liczba fanów
Ludzie filarem sukcesu
W Komputronik zależy nam, aby nasi ludzie wiedzieli, że są dla nas ważni. Wiemy, że to właśnie oni i ich potencjał stają się dziś jedną z najcenniejszych przewag konkurencyjnych, bo przecież za każdym efektywnie działającym biznesem stoi człowiek. Dlatego też w minionym roku kontynuowaliśmy rozpoczęte już budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości, na których nasza firma wzrastała i które są jej częścią do dziś. Są to stabilność i doświadczenie, relacje, sprawność i elastyczność oraz innowacyjność
mówi Liliana Lisiecka-Ploch, Dyrektor Działu Rozwoju Zasobów Ludzkich i Organizacji Komputronik.
Większa aktywność!
Większe możliwości!
Rosnące uznanie!
Większe apetyty!
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 140 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.