Digital Signage to zestaw narzędzi, który umożliwia prezentację elektronicznej komunikacji wizualnej w wielu miejscach, na wielu nośnikach, w zautomatyzowany sposób. Rewolucyjne rozwiązanie znajduje już zastosowanie w wielu branżach. Rynek digital signage w 2019 r. wart jest 20,8 mld $ i cały czas rośnie.
Digital signage na przestrzeni ostatnich lat przeżywa boom jako m.in. nowy kanał komunikacji, który dzięki umiejscowieniu np. w punkcie sprzedaży może wpływać na zawartość koszyka czy też rekrutować klientów, jeśli ekran znajdzie się w witrynie sklepu czy salonu
komentuje Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp
Zaufani dostawcy
Taki model współpracy gwarantuje naszym klientom najwyższą jakość usług. Każda z firm jest wybitnym specjalistą od danego obszaru, dlatego zdecydowaliśmy się zintegrować nasz know-how i stworzyć wspólną ofertę
mówi Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes
Nasza oferta „end to end” odpowiada na szereg wyzwań z jakimi spotykają się nasi lokalni i globalni klienci. Z jednej strony doboru optymalnego i skalowalnego rozwiązania na poziomie IT, z drugiej zaprojektowania i budowania brand czy customer experience poprzez traktowanie DS m.in. jako nowy kanał komunikacji (wewnętrznej czy zewnętrznej). Co jest kluczowe dla sukcesu takiej inwestycji, wspólnie z Komputronik Business dostarczamy pełną obsługę po uruchomieniu rozwiązania DS, czyli serwis techniczny, analitykę, szkolenia, nie wspominając już o możliwości stałego wsparcia w projektowaniu i optymalizacji komunikacji dla DS
Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp
Digital Signage w praktyce
Dzięki wdrożeniu digital signage klient może na bieżąco dostosowywać komunikat do klientów w poszczególnych placówkach. Do tej pory, przy tak rozproszonej terytorialnie działalności, stanowiło to nie lada wyzwanie. Digital signage to doskonałe narzędzie do przekazywania informacji wewnętrznych, usprawniające komunikację w firmie. Nasze rozwiązanie świetnie sprawdza się zarówno do wyświetlania instruktażu BHP w atrakcyjnej wizualnie formie jak i kontroli dostępu, czy wykrywania zagrożeń. Doskonale integruje się również z systemami zarządzania produkcją
podsumowuje Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Komputronik Biznes