Po miesiącu od ponownego otwarcia salonów stacjonarnych ruch w sklepach wraca do normy. Z tygodnia na tydzień rośnie liczba klientów, którzy pomału napędzają gospodarkę.
Jak wynika z badania: „Powrót Polaków do zakupów po epidemii”, przeprowadzonego przez Polską Radę Centrów Handlowych z firmą Inquiry sp. z o.o. 51% Polaków odwiedziło centra handlowe w pierwszym tygodniu po ponownym otwarciu. 64% klientów poszło do centrum handlowego po konkretne zakupy, a 31% Polaków odwiedziło centrum handlowe w poszukiwaniu ciekawych promocji. Co najważniejsze aż 81% respondentów czuło się podczas robienia zakupów bezpiecznie.
Powrót do normalności sprzed pandemii zauważa Komputronik, który obserwuje stały wzrost klientów w swoich salonach stacjonarnych. Obecnie szacuje, że jest to około 70% klientów w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku.
W związku z obowiązującym reżimem sanitarnym Komputronik wdrożył w swoich salonach szereg procedur, które mają zagwarantować zdrowie klientów i pracowników. Przy stanowiskach kasowych oraz punktach obsługi klienta zostały zamontowane ochronne ekrany wykonane z pleksi, a wszyscy pracownicy Komputronik są wyposażeni w osłony twarzy. Dodatkowo w salonach znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym. Pracownicy salonów regularnie czyszczą towar z ekspozycji i miejsca wspólne. Wszyscy klienci muszą także zachowywać bezpieczny, dwumetrowy, dystans od siebie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Komputronik przygotował dla nich pakiet usług dodatkowych oraz możliwość zakupu sprzętu na raty z odroczeniem pierwszej spłaty o 6 miesięcy. Dzięki Gwarancji Beztroski klienci zyskują możliwość bezpłatnej naprawy lub wymiany sprzętu nawet w ciągu 5 lat od zakupu. Zapewnia ona ochronę w znacznie szerszym zakresie niż gwarancja producentów urządzeń. Dodatkowo klienci mogą także korzystać na miejscu z usług konfiguracji sprzętu.