Office 365 to rozwiązanie Microsoft składające się z tradycyjnych aplikacji, m.in. Excel, Word oraz usług chmurowych, które podbiło rynek. Łatwość rozbudowy i wdrażanie kolejnych funkcjonalności spowodowało, że Office 365 jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań do prac biurowych.
Wdrożenie środowiska Microsoft w przedsiębiorstwie nie jest trudnym procesem. Prace z klientami zawsze zaczynamy od przeprowadzenia audytu potrzeb biznesowych i oprogramowania. Na tej podstawie przygotowujemy rekomendację i ofertę. Nasi specjaliści odpowiadają nie tylko za wdrożenie i konfigurację, ale również za szkolenia pracowników i późniejsze wsparcie powdrożeniowe. Nasze dotychczasowe doświadczenie pokazuje, że klienci, którzy zdecydowali się na implementację tego rozwiązania nie tylko zoptymalizowali koszty, ale przede wszystkim zwiększyli efektywność pracy swoich zespołów
mówi Paweł Krupa, Business Development Manager Komputronik Biznes