Premiera nowego Honor 9

Premiera nowego Honor 9

Parametry podobne do najnowszego modelu Huawei P10, klasyczny, nowoczesny design, dobra cena… Czy nowy model Honor 9 jest skazany na sukces? Flagowy model submarki Huawei jest już do sprawdzenia w Komputroniku.

Huawei Honor 9

Huawei Honor 9

Telefony ze średniej półki, z dobrymi parametrami. Tak miała wyglądać krótka charakterystyka produktów Honor, gdy w 2014 roku marka zadebiutowała na rynku smartfonem Honor 6. Smartfony te miały stanowić tańszą wersję flagowych modeli chińskiego koncernu. Szybko jednak okazało się, że oferując wysoką jakość wykonania, nowoczesny design i doskonałe parametry, stały się realną konkurencją dla topowych smartfonów ich producenta, Huawei.

Nowy Honor to 4 GB pamięci RAM oraz 64 GB pamięci flash, co daje mu dobrą, mocną pozycję nawet na najwyższej półce smartfonów. Posiada czytnik linii papilarnych, usytuowany pod wyświetlaczem. Podobne rozwiązanie możemy zaobserwować w najnowszym modelu Huawei (P10).

Filip Kałas, Division Director

Huawei Honor 9

Huawei Honor 9

Model oferuje też aparat fotograficzny - z tyłu o parametrach 20 Mpix matrycy monochromatycznej z 12 Mpix sensorem RGB oraz wersję przednią - 8 Mpix. Pojemność akumulatora baterii w Honor 9 DualSim to 3200 mAh, możemy więc mieć nadzieję na długi czas pracy telefonu, co czyni go modelem idealnym do codziennego użytkowania - z uwzględnieniem słuchania muzyki (producent zapewnia o doskonałej jakości dźwięku) oraz oglądania filmów wideo na 5,15 calowym wyświetlaczu o rozdzielczości 1080x1920p. A to wszystko - bez ciągłego ładowania baterii. Model obsługuje też Wi-Fi 802.11ac, 4G VoLTE, Bluetooth 4.2 LE i NFC.

Za nowy Honor 9 DualSim zapłacimy w Komputroniku 2 199 złotych. Oprócz flagowego niebieskiego modelu, telefon dostępny jest także w wersji szarej.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

temu

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

temu

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?