Od września Działem Marketingu Komputronik kieruje Karolina Pietz Drapińska. Ostatnio łączyła role szefa agencji reklamowej z funkcjami dyrektora departamentu komunikacji marketingowej. Odpowiadała min. za przygotowywanie wielonarzędziowych kampanii reklamowych czy też kształtowanie polityki komunikacyjnej w holdingu farmaceutycznym NEUCA.
Istotna będzie skuteczna redefinicja roli marketingu w firmie, a co za tym idzie procesów, zakresów odpowiedzialności i relacji. A to wszystko po to by skutecznie budować markę Komputronik i oddziaływać na sprzedaż. Postawimy na wypracowanie i wdrożenie długofalowej, spójnej platformy komunikacji, która będzie pojemnym wehikułem do realizacji naszych celów – tak mówi Karolina Pietz Drapińska o wyzwaniach, jakie stoją przed nią w najbliższym czasie.
Karolina lubi pracować z ludźmi zaangażowanymi, nastawionymi na rozwiązywanie problemów, których postawa życiowa mówi „damy radę”. To znacząco ułatwia współpracę, kiedy mam wokoło ludzi, którym się chce. A, że marketing to bardziej styl życia niż praca to doceniam poszukiwanie innowacji, usprawnień i otwartość na nowe. Cieszę się bardzo, bo w Komputronik spotkałam już wiele takich osób - stwierdza Karolina Pietz Drapińska.
Karolina lubi pracować z ludźmi zaangażowanymi, nastawionymi na rozwiązywanie problemów, których postawa życiowa mówi „damy radę”. To znacząco ułatwia współpracę, kiedy mam wokoło ludzi, którym się chce. A, że marketing to bardziej styl życia niż praca to doceniam poszukiwanie innowacji, usprawnień i otwartość na nowe. Cieszę się bardzo, bo w Komputronik spotkałam już wiele takich osób - stwierdza Karolina Pietz Drapińska.