Komputronik świętuje 1. urodziny programu Klient VIP

Komputronik świętuje 1. urodziny programu Klient VIP

Opublikowany

Programy lojalnościowe przy użyciu standardowej karty zajmującej miejsce w portfelu to już przeszłość. Komputronik stawia na innowację i proponuje swoim klientom nowoczesny program Klient VIP – intuicyjną aplikację pełniącą rolę mobilnej karty rabatowej. W październiku program Komputronik świętuje 1. urodziny.

Komputronik Klient VIP.png

Komputronik, bazując na swoim ponad 20-letnim doświadczeniu w branży IT, nieustannie zapewnia swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania. Program Klient VIP to najszybszy dostęp do najciekawszych promocji dopasowanych do indywidualnych zainteresowań i potrzeb klienta.

Joanna Bolt, Project Manager odpowiedzialny za program VIP w firmie Komputronik

Większość społeczeństwa ze swoimi smartfonami nie rozstaje się nawet na chwilę. Dzięki temu mobilna karta rabatowa Klient VIP jest zawsze przy nas, nawet jeśli pod wpływem nagłego impulsu zdecydujemy się na małe, a nawet duże zakupy. Aplikacja zainstalowana na systemie Android lub iOS pozwala na dostęp nie tylko do swojego konta Komputronik VIP, ale również do aktywnych kuponów rabatowych, które zmieniają się z dużą częstotliwością. Umożliwia też korzystanie z promocji kierowanych tylko do uczestników programu Klient VIP, bez konieczności noszenia ze sobą karty i zbierania punktów.

Mobilna karta Klient VIP to dla nas wyjątkowy projekt przez który chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów. To dla nich tworzymy specjalne oferty i rabaty umożliwiające im obcowanie z najnowszymi technologiami.

Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel Komputronik

W październiku aplikacja obchodzi swoje 1. urodziny. Od momentu udostępnienia jej pierwszej wersji, została zainstalowana już przez kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Z okazji święta aplikacji, Komputronik przygotował specjalne aktywności. Przez cały miesiąc w aplikacji będą pojawiać się znacznie częstsze i jeszcze większe niż zazwyczaj rabaty na produkty ze wszystkich kategorii sprzedaży. W mediach społecznościowych marki odbywa się konkurs, w ramach którego każdy może poczuć się jak prawdziwy VIP - nagrodą główną jest prywatny lot widokowy nad wybranym miejscem w Polsce. Firma przygotowała również krótki spot, w którym szczegółowo wyjaśnia zalety zainstalowania w swoim smartfonie mobilnej karty rabatowej Komputronik.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

temu

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?
Dla tych, którzy…podsuwają pomysły

temu

Śluby, komunie, urodziny i imieniny… Cykl spotkań z rodziną i znajomymi co roku natęża się w miesiącach letnich. Co za tym idzie - sezon prezentowy także. Jak w najlepiej poradzić sobie z niechcianymi prezentami? To proste – stworzyć swoją wymarzoną listę życzeń. Komputronik proponuje swoim klientom łatwy i niezawodny sposób na trafiony prezent. Elektroniczna lista życzeń jest już dostępna na stronie www marki.
„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

temu

Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka odświeża wizerunek i planuje działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

Seria Mate 10 – czyli nowości od Huawei

W nowej odsłonie smartfonów Huawei każdy znajdzie coś dla siebie.Od fanów sportowych samochodów, przez miłośników możliwości "supreme”, aż po zwolenników klasycznych rozwiązań mobile, którzy zadowolą się wersją bez specjalnych dodatków. W Polsce dostępne będą dwie wersje nowego sprzętu od Huawei.