Komputronik świętuje 1. urodziny programu Klient VIP

Komputronik świętuje 1. urodziny programu Klient VIP

Opublikowany

Programy lojalnościowe przy użyciu standardowej karty zajmującej miejsce w portfelu to już przeszłość. Komputronik stawia na innowację i proponuje swoim klientom nowoczesny program Klient VIP – intuicyjną aplikację pełniącą rolę mobilnej karty rabatowej. W październiku program Komputronik świętuje 1. urodziny.

Komputronik Klient VIP.png

Komputronik, bazując na swoim ponad 20-letnim doświadczeniu w branży IT, nieustannie zapewnia swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania. Program Klient VIP to najszybszy dostęp do najciekawszych promocji dopasowanych do indywidualnych zainteresowań i potrzeb klienta.

Joanna Bolt, Project Manager odpowiedzialny za program VIP w firmie Komputronik

Większość społeczeństwa ze swoimi smartfonami nie rozstaje się nawet na chwilę. Dzięki temu mobilna karta rabatowa Klient VIP jest zawsze przy nas, nawet jeśli pod wpływem nagłego impulsu zdecydujemy się na małe, a nawet duże zakupy. Aplikacja zainstalowana na systemie Android lub iOS pozwala na dostęp nie tylko do swojego konta Komputronik VIP, ale również do aktywnych kuponów rabatowych, które zmieniają się z dużą częstotliwością. Umożliwia też korzystanie z promocji kierowanych tylko do uczestników programu Klient VIP, bez konieczności noszenia ze sobą karty i zbierania punktów.

Mobilna karta Klient VIP to dla nas wyjątkowy projekt przez który chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów. To dla nich tworzymy specjalne oferty i rabaty umożliwiające im obcowanie z najnowszymi technologiami.

Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel Komputronik

W październiku aplikacja obchodzi swoje 1. urodziny. Od momentu udostępnienia jej pierwszej wersji, została zainstalowana już przez kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Z okazji święta aplikacji, Komputronik przygotował specjalne aktywności. Przez cały miesiąc w aplikacji będą pojawiać się znacznie częstsze i jeszcze większe niż zazwyczaj rabaty na produkty ze wszystkich kategorii sprzedaży. W mediach społecznościowych marki odbywa się konkurs, w ramach którego każdy może poczuć się jak prawdziwy VIP - nagrodą główną jest prywatny lot widokowy nad wybranym miejscem w Polsce. Firma przygotowała również krótki spot, w którym szczegółowo wyjaśnia zalety zainstalowania w swoim smartfonie mobilnej karty rabatowej Komputronik.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Komputronik dla miłośników kawy

temu

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

temu

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.