Komputronik świętuje 1. urodziny programu Klient VIP

Komputronik świętuje 1. urodziny programu Klient VIP

Programy lojalnościowe przy użyciu standardowej karty zajmującej miejsce w portfelu to już przeszłość. Komputronik stawia na innowację i proponuje swoim klientom nowoczesny program Klient VIP – intuicyjną aplikację pełniącą rolę mobilnej karty rabatowej. W październiku program Komputronik świętuje 1. urodziny.

Komputronik Klient VIP.png

Komputronik, bazując na swoim ponad 20-letnim doświadczeniu w branży IT, nieustannie zapewnia swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania. Program Klient VIP to najszybszy dostęp do najciekawszych promocji dopasowanych do indywidualnych zainteresowań i potrzeb klienta.

Joanna Bolt, Project Manager odpowiedzialny za program VIP w firmie Komputronik

Większość społeczeństwa ze swoimi smartfonami nie rozstaje się nawet na chwilę. Dzięki temu mobilna karta rabatowa Klient VIP jest zawsze przy nas, nawet jeśli pod wpływem nagłego impulsu zdecydujemy się na małe, a nawet duże zakupy. Aplikacja zainstalowana na systemie Android lub iOS pozwala na dostęp nie tylko do swojego konta Komputronik VIP, ale również do aktywnych kuponów rabatowych, które zmieniają się z dużą częstotliwością. Umożliwia też korzystanie z promocji kierowanych tylko do uczestników programu Klient VIP, bez konieczności noszenia ze sobą karty i zbierania punktów.

Mobilna karta Klient VIP to dla nas wyjątkowy projekt przez który chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów. To dla nich tworzymy specjalne oferty i rabaty umożliwiające im obcowanie z najnowszymi technologiami.

Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel Komputronik

W październiku aplikacja obchodzi swoje 1. urodziny. Od momentu udostępnienia jej pierwszej wersji, została zainstalowana już przez kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Z okazji święta aplikacji, Komputronik przygotował specjalne aktywności. Przez cały miesiąc w aplikacji będą pojawiać się znacznie częstsze i jeszcze większe niż zazwyczaj rabaty na produkty ze wszystkich kategorii sprzedaży. W mediach społecznościowych marki odbywa się konkurs, w ramach którego każdy może poczuć się jak prawdziwy VIP - nagrodą główną jest prywatny lot widokowy nad wybranym miejscem w Polsce. Firma przygotowała również krótki spot, w którym szczegółowo wyjaśnia zalety zainstalowania w swoim smartfonie mobilnej karty rabatowej Komputronik.
Powiązane artykuły
Komputronik najbardziej zaufanym sklepem

Ceneo.pl już po raz dziewiąty przedstawił ranking najlepszych sklepów internetowych w Polsce. W kategorii technologia zwyciężył Komputronik, otrzymując tytuł „Zaufanego Sklepu”. 3 miliony internautów oceniło sklepy w 14 zróżnicowanych obszarach.
Ekipa Komputronik Gaming odlicza dni do corocznego PGA

Co roku Poznań Game Arena rozgrzewa amatorów gier komputerów do czerwoności. To najważniejsze w branży wydarzenie przyciąga nawet 80 tysięcy odwiedzających, na których czeka 1000 stanowisk do gry, 3 dni nieustannej rozrywki w 10 pawilonach. Podczas tegorocznej edycji, kt
Komputronik świętuje 22 urodziny

Komputronik to jeden z największych retailerów na polskim rynku. Firma obchodzi właśnie 22-lecie swojej działalności i podsumowuje ostatnie sukcesy. Podążając za wieloletnim doświadczeniem, również z okazji swoich urodzin Komputronik wychodzi naprzeciw potrzebom swoich k
Rusza Fundacja Komputronik wspierająca innowacyjnymi narzędziami

Ułatwianie dostępu do innowacyjnych narzędzi wspierających nowoczesną edukację i motywujących do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego to cel nowo powstałej Fundacji Komputronik. Firma, która już za chwilę świętować będzie swoje 22 urodziny, postanowiła stworzyć sz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.