Komputronik z nową strategią komunikacji

Komputronik z nową strategią komunikacji

Opublikowany

Dla tych, którzy… są ciekawi kulisów nowej strategii komunikacyjnej marki Komputronik, przedstawiamy case study ich najnowszej kampanii.

Krok 1 – Dla tych, którzy… są ciekawi!

Teaser kampanii sprzedażowo-wizerunkowej firmy Komputronik wystartował 23 października 2017 roku. W ośmiu największych aglomeracjach w Polsce przechodnie, kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej mogli zobaczyć outdoorowe kreacje związane z nowym sposobem komunikacji marki pod nazwą „Dla tych, którzy…”.

Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Pojawił się na niej konkurs z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.

Krok 2 – Dla tych, którzy… lubią być na bieżąco! (case study)

Rozwiązanie zagadki nastąpiło 6 listopada. W sieci, na billboardach i citylightach w 8 miastach Polski pojawiła się informacja, że za tajemniczą akcją kryje się firma Komputronik. Zdradzamy kulisy nowego wizerunku polskiego lidera branży IT, który znacząco poszerzył asortyment i ofertę.
Nowa kampania to nie tylko działania outdoorowe i dedykowana strona internetowa. Komputronik planuje także reklamy kinowe, akcje radiowe oraz niecodzienne działania PR. Kreację dla firmy Komputronik przygotowała Agencja Albedo Marketing, a za PR akcji odpowiedzialna jest Agencja Q&A Communications.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Komputronik dla miłośników kawy

temu

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

temu

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.