Dla tych, którzy… są ciekawi kulisów nowej strategii komunikacyjnej marki Komputronik, przedstawiamy case study ich najnowszej kampanii.
Krok 1 – Dla tych, którzy… są ciekawi!
Teaser kampanii sprzedażowo-wizerunkowej firmy Komputronik wystartował 23 października 2017 roku. W ośmiu największych aglomeracjach w Polsce przechodnie, kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej mogli zobaczyć outdoorowe kreacje związane z nowym sposobem komunikacji marki pod nazwą „Dla tych, którzy…”.
Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Pojawił się na niej konkurs z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.
Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Pojawił się na niej konkurs z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.
Krok 2 – Dla tych, którzy… lubią być na bieżąco! (case study)
Rozwiązanie zagadki nastąpiło 6 listopada. W sieci, na billboardach i citylightach w 8 miastach Polski pojawiła się informacja, że za tajemniczą akcją kryje się firma Komputronik. Zdradzamy kulisy nowego wizerunku polskiego lidera branży IT, który znacząco poszerzył asortyment i ofertę.
Nowa kampania to nie tylko działania outdoorowe i dedykowana strona internetowa. Komputronik planuje także reklamy kinowe, akcje radiowe oraz niecodzienne działania PR. Kreację dla firmy Komputronik przygotowała Agencja Albedo Marketing, a za PR akcji odpowiedzialna jest Agencja Q&A Communications.