Komputronik z nową strategią komunikacji

Komputronik z nową strategią komunikacji

Opublikowany

Dla tych, którzy… są ciekawi kulisów nowej strategii komunikacyjnej marki Komputronik, przedstawiamy case study ich najnowszej kampanii.

Krok 1 – Dla tych, którzy… są ciekawi!

Teaser kampanii sprzedażowo-wizerunkowej firmy Komputronik wystartował 23 października 2017 roku. W ośmiu największych aglomeracjach w Polsce przechodnie, kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej mogli zobaczyć outdoorowe kreacje związane z nowym sposobem komunikacji marki pod nazwą „Dla tych, którzy…”.

Część kampanii przeznaczona była także dla internautów. Dla tych, którzy uwielbiają snuć domysły, uruchomiona została specjalnie zaprojektowana strona www.dlatychktorzy.pl. Pojawił się na niej konkurs z wartościowymi nagrodami z różnych kategorii produktowych sklepu Komputronik.

Krok 2 – Dla tych, którzy… lubią być na bieżąco! (case study)

Rozwiązanie zagadki nastąpiło 6 listopada. W sieci, na billboardach i citylightach w 8 miastach Polski pojawiła się informacja, że za tajemniczą akcją kryje się firma Komputronik. Zdradzamy kulisy nowego wizerunku polskiego lidera branży IT, który znacząco poszerzył asortyment i ofertę.
Nowa kampania to nie tylko działania outdoorowe i dedykowana strona internetowa. Komputronik planuje także reklamy kinowe, akcje radiowe oraz niecodzienne działania PR. Kreację dla firmy Komputronik przygotowała Agencja Albedo Marketing, a za PR akcji odpowiedzialna jest Agencja Q&A Communications.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

temu

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?
Dla tych, którzy…podsuwają pomysły

temu

Śluby, komunie, urodziny i imieniny… Cykl spotkań z rodziną i znajomymi co roku natęża się w miesiącach letnich. Co za tym idzie - sezon prezentowy także. Jak w najlepiej poradzić sobie z niechcianymi prezentami? To proste – stworzyć swoją wymarzoną listę życzeń. Komputronik proponuje swoim klientom łatwy i niezawodny sposób na trafiony prezent. Elektroniczna lista życzeń jest już dostępna na stronie www marki.
„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

temu

Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka odświeża wizerunek i planuje działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

Nowy Komputronik w Przemyślu

Kolejny salon polskiej spółki z branży IT będzie znajdował się w Przemyślu, przy ulicy Rynek 12. Wielkie otwarcie nowego Komputronika w jednym z najstarszych miast podkarpacia będzie miało miejsce 1 kwietnia i zapewniamy, że to nie żart!