Wydaj pieniądze na dziecko, ale mniej… Promocje w Komputronik

Wydaj pieniądze na dziecko, ale mniej… Promocje w Komputronik

Opublikowany

Dzieci to oczko w głowie każdego rodzica. Chcemy rozpieszczać, zaspokajać potrzeby i dawać im wszystko co umożliwi szybki rozwój pociechy. Specjalnie dla tych, którzy chcą wywoływać uśmiech na twarzy, teraz w Komputronik produkty które w tym pomogą, można dostać w specjalnej ofercie.

Według badania Finansowe zwyczaje Polaków, przeprowadzonego przez firmę Lindorff SA, połowa badanych deklaruje, że na wydatki związane z potrzebami dzieci wydaje niemal tyle samo co na… własne przyjemności. A co, gdyby wciąż móc zakupić przedmioty, których dzieci potrzebują (lub nie), ale w niższych niż zazwyczaj cenach, a za zaoszczędzone pieniądze kupić coś, co wywoła uśmiech również na ustach nas samych?

Teraz w Komputronik dostępny jest specjalny pasaż produktów dla dzieci w różnym wieku a promocje w nim sięgają nawet 50 procent. W ofercie znajdują się zarówno przedmioty dla najmniejszych, jak i tych, którzy swoje pierwsze kroki postawili już w szkole. Dla tych, którzy dbają przede wszystkim o pełne i zdrowe brzuszki, w obniżonej o 100 pln przygotowano robot kuchenny Nutribaby zen A001100, którzy poza tym podgrzewa gotowe słoiczki, to również umożliwia gotowanie na parze, sterylizuje, blenduje i wykonuje wiele innych czynności znacznie ułatwiających funkcjonowanie młodej mamie.

Dla nieco starszych Komputronik proponuje leżaczek Pocket Relax Chicco, który jest lekki i mobilny. W ofercie są również foteliki samochodowe, produkty pielęgnacyjne czy zabawki umożliwiające rozwój. Tym, w których domach są już większe dzieci, Komputronik proponuje chociażby klocki Lego czy szkolne plecaki. Pełna oferta dostępna jest na stronie Komputronik.

Rodziców, którzy chcą zakupić coś dla siebie, Komputronik zachęca do zapoznania się z pozostałym asortymentem sklepu, który stanowi ponad 80 tysięcy produktów.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

temu

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

temu

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?