Systematycznie wzrasta sprzedaż w sieci salonów Komputronik. Co wpłynęło na zwiększenie poziomu zaufania do firmy? Przedstawiamy najnowsze osiągnięcia polskiej marki.
Ponad 30% wzrostu sprzedaży internetowej
Wdrażamy obecnie unowocześnioną wersję systemu WMS, który pozwoli na dalszą optymalizację funkcjonowania magazynu i przyczyni się do obniżenia jednostkowych kosztów obsługi zdarzeń logistycznych.
Marcin Wnuk, Dyrektor Logistyki w firmie Komputronik S.A.
Po oddaniu w użytkowanie nowej powierzchni magazynowej, co nastąpi w kwietniu tego roku, Komputronik będzie w posiadaniu przestrzeni użytkowej w magazynie centralnym o łącznej powierzchni 27.000 m². Po wliczeniu powierzchni dodatkowego magazynu buforowego, który znajduje się w Poznaniu, całkowity metraż wyniesie 33.000 m².
Frontem do klienta
Ogromna elastyczność w realizacji zamówień, rozumiana jako spełnianie różnorodnych oczekiwań naszych klientów w kontekście kontaktu z marką Komputronik i realizacją zakupów jest naszą przewagą rynkową, coraz częściej docenianą przez klientów. Rośnie odsetek klientów korzystających z dobrodziejstwa modelu omnichannel.
Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel w firmie Komputronik S.A.
Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel
Ciągły rozwój i zwiększanie skali działania jest nieodłączną częścią naszego biznesu. Martwi mnie, że branża IT, z którą jednoznacznie identyfikowany jest Komputronik, postrzegana jest wciąż jako źródło potencjalnego ryzyka, co w istotny sposób katalizuje tempo naszego rozwoju. Odblokowanie możliwości lepszego finansowania, przede wszystkim ze strony sektora ubezpieczeń należności, byłoby ogromnym, pozytywnym impulsem do jeszcze większego przyspieszenia wzrostu skali naszego biznesu"
Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A.