Komputronik zwiększa obroty

Komputronik zwiększa obroty

Opublikowany

Systematycznie wzrasta sprzedaż w sieci salonów Komputronik. Co wpłynęło na zwiększenie poziomu zaufania do firmy? Przedstawiamy najnowsze osiągnięcia polskiej marki.

Komputronik systematycznie powiększa ofertę handlową, rozbudowuje poszczególne kategorie, ale również tworzy nowe – oparte na wcześniej nieeksploatowanych obszarach. Stale rosnąca ilość produktów bezpośrednio przekłada się na wzrost zainteresowania ze strony klientów. Efektem jest zauważalnie wzmożony ruch w salonach stacjonarnych, do czego przyczynia się również sprzyjająca koniunktura.

Ponad 30% wzrostu sprzedaży internetowej

Zwiększoną sprzedaż Komputronik odnotowuje również w kanale internetowym, gdzie dynamika wzrostu osiągnęła ponad 30 procent. To wynik znacząco przewyższający średnią rynkową. Chcąc zapewnić dalszy potencjał wzrostu sprzedaży oraz obsługi rosnącego strumienia zamówień, Komputronik inwestuje w rozwój zaplecza sprzedażowego.

Wdrażamy obecnie unowocześnioną wersję systemu WMS, który pozwoli na dalszą optymalizację funkcjonowania magazynu i przyczyni się do obniżenia jednostkowych kosztów obsługi zdarzeń logistycznych.

Marcin Wnuk, Dyrektor Logistyki w firmie Komputronik S.A.

Wraz z końcem marca Komputronik rozpoczął proces uzbrajania nowych powierzchni magazynowych – powstaje dodatkowe pomieszczenie magazynowe o wielkości ponad 7.000 m². Znajduje się ono bezpośrednio przy magazynie centralnym w Komornikach pod Poznaniem.
Po oddaniu w użytkowanie nowej powierzchni magazynowej, co nastąpi w kwietniu tego roku, Komputronik będzie w posiadaniu przestrzeni użytkowej w magazynie centralnym o łącznej powierzchni 27.000 m². Po wliczeniu powierzchni dodatkowego magazynu buforowego, który znajduje się w Poznaniu, całkowity metraż wyniesie 33.000 m².
magazyn Komputronik.jpg

Frontem do klienta

Dla Komputronik kluczową i strategiczną kwestią nieustannie pozostaje całkowite zaspokojenie potrzeb klienta. Stale rosnąca pozycja na rynku to jeden z efektów, który potwierdza odpowiednią relację pomiędzy sprzedającym, a kupującym.

Ogromna elastyczność w realizacji zamówień, rozumiana jako spełnianie różnorodnych oczekiwań naszych klientów w kontekście kontaktu z marką Komputronik i realizacją zakupów jest naszą przewagą rynkową, coraz częściej docenianą przez klientów. Rośnie odsetek klientów korzystających z dobrodziejstwa modelu omnichannel.

Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel w  firmie Komputronik S.A.

Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel

Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel

Zarząd firmy nie zaprzestaje planowania i stale dostrzega nowe możliwości rozwoju. Szczególnie, że perspektywa postrzegania spółki coraz bardziej się zmienia - Komputronik to już nie tylko branża IT, ale i inne sektory handlowe. Kolejne korzyści przynieść może odblokowanie finansowania korzyści, co dostrzega Prezes Komputronik, Wojciech Buczkowski.

Ciągły rozwój i zwiększanie skali działania jest nieodłączną częścią naszego biznesu. Martwi mnie, że branża IT, z którą jednoznacznie identyfikowany jest Komputronik, postrzegana jest wciąż jako źródło potencjalnego ryzyka, co w istotny sposób katalizuje tempo naszego rozwoju. Odblokowanie możliwości lepszego finansowania, przede wszystkim ze strony sektora ubezpieczeń należności, byłoby ogromnym, pozytywnym impulsem do jeszcze większego przyspieszenia wzrostu skali naszego biznesu"

Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A.

Wojciech Buczkowski.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Najwyższy poziom partnerstwa Dell EMC i Komputronik Biznes

Titanium Partner to czwarty, najwyższy poziom partnerstwa, które mogą osiągnąć firmy współpracujące z marką DELL EMC. Na początku roku 2018 do ich grona dołączyła spółka Komputronik Biznes, która doradza, opracowuje i realizuje plany kompleksowej informatyzacji na terenie całej Polski.