Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka odświeża wizerunek i planuje działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.
Z obszarem gamingu jesteśmy związani już od wielu lat. Zaczynaliśmy m.in. od tworzenia Ligi Komputronik Gaming, w ramach której swoich sił w Counter-Strike czy League of Legends mogli spróbować uczestnicy z całej Polski. W ubiegłym roku wspólnie z Lenovo wdrożyliśmy projekt, który miał za zadanie utworzenie profesjonalnej drużyny e-sportowej pod nazwą Legion. Komputronik Gaming cały czas jest obecny w mediach społecznościowych. Pozostajemy w nieustannym kontakcie ze światem graczy. Dojrzewaliśmy razem z rozwijającym się e-sportem, stąd nasza przemiana i potrzeba jeszcze aktywniejszej obecności na rynku.
Piotr Janus, Brand Manager Komputronik Gaming
Nasz rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej. Teraz jeszcze mocniej chcemy uczestniczyć w świecie e-sportu. Całą swoją działalność postanowiliśmy oprzeć na trzech filarach, które od samego początku działalności były dla nas fundamentalne: społeczności, autorytecie oraz lojalności.
Piotr Janus, Brand Manager Komputronik Gaming
Nie wpadamy w stereotyp gracza – nerda. Wiemy, że dzisiejsi gracze to osoby aktywne, ambitne, odważne i niepokonane. Chcemy być ambasadorem tej społeczności i pokazywać ich prawdziwe możliwości.
Arkadiusz „Radyjko” Popiel, prowadzący kanału KG
Wierzymy, że z naszymi odbiorcami wiąże nas znacznie więcej niż zainteresowania. To podobny styl życia i zasada „jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” sprawia, że nie jesteśmy zwykłą marką na polskim rynku.
Arkadiusz „Radyjko” Popiel, prowadzący kanału KG