Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

Opublikowany

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?

Polacy uwielbiają piłkę nożną, a mecze polskiej reprezentacji w tym sporcie gromadzą przed telewizorami nawet ponad 8 milionów osób, jak chociażby w trakcie meczu z Czarnogórą, który miał zasądzić o tym, czy drużyna awansuje na Mundial.

Ilu Polaków zamierza oglądać pojedynki polskiego zespołu na Mistrzostwach Świata w Rosji? Mając na uwadze wyniki badania przeprowadzonego przez Starcom wraz z Samsung Electronics Polska, wszystko wskazuje na to, że… dużo. Aż 7 proc. respondentów odpowiedziało, że z tej okazji zamierza wziąć wolne w pracy lub z niej wcześniej wyjść, a kolejne 7 proc. zapowiada, że będzie oglądać je w pracy. Takie wyznania skłaniają do jednoznacznych wniosków – kciuki za Polaków trzymać będzie większość z nas.

Okres ważnych wydarzeń sportowych to czas sprzyjający zakupom nowych sprzętów elektronicznych. Aż 15 proc. badanych przyznaje, że zakupiło nowy sprzęt, kolejne 14 proc. jeszcze nie wie, czy się na to nie zdecyduje.

W okresie ważnych wydarzeń sportowych obserwujemy większe zainteresowanie nowymi sprzętami RTV, które umożliwiają oglądanie zmagań sportowców w najwyższej jakości. W sklepach można znaleźć wtedy telewizory, laptopy czy smartfony w bardzo korzystnych cenach i ofertach. W Komputronik przygotowaliśmy nie tylko szereg ciekawych i wartych zainteresowania ofert cenowych, ale również takich, w których m.in. w ramach zakupu można otrzymać replikę koszulki reprezentacji Polski.

Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik

To samo badanie wskazuje, że wciąż najpopularniejszym sprzętem, na którym oglądamy mecze są telewizory (aż 77 proc. respondentów). 20 proc. wybierze komputery, 13 proc. smartfony a 7 proc. tablety. Wybór smartfonów i tabletów nie dziwi, szczególnie w kontekście wakacyjnego sezonu, który rozpoczyna się wraz z Mistrzostwami.

Dostępne dzisiaj w ofercie tablety i smartfony umożliwiają oglądanie filmów w najwyższej jakości. Wyświetlacze doskonale odzwierciedlają wszystkie szczegóły. Decydując się na oglądanie meczu podczas wypoczynku na plaży, nie musimy się już martwić, że umknie nam jakaś bramka.

Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik

Polacy przeżywają sportowe emocje nie tylko podczas tradycyjnego kibicowania przed ekranem. Coraz częściej organizują również koleżeńskie turnieje, rywalizują podczas towarzyskiego czy rodzinnego typowania wyników.

W Komputronik również typujemy wyniki. W naszych sklepach robimy to jednak w sposób nietypowy, angażując do tego sprzątające roboty. Kto wygra mecz? Zapraszamy do wspólnego typowania razem z naszymi pomocnikami.

Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik

Polska - Senegal - Komputronik typuje (3).jpg
Na fanpage Komputronik można znaleźć filmy, na których typowane są wyniki meczów. Czy sprzątający robot może przewidzieć mundialowy wynik? Zachęcamy do wspólnej zabawy! 
Polska - Senegal - Komputronik typuje (1).jpg

Udostępnij

Powiązane artykuły
Komputronik dla miłośników kawy

temu

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

temu

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.