Komputronik dla miłośników kawy

Komputronik dla miłośników kawy

Opublikowany

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 

Z myślą o prawdziwych miłośnikach czarnego, pobudzającego napoju, Komputronik nawiązał współpracę z uznaną i utytułowaną Agnieszką Rojewską – World Barista Champion 2018, która znajduje się w światowej czołówce coffee masterów, mając na koncie miejsca na podium m.in. w Mistrzostwach Świata w Latte Art czy World Latte Art Battle.
Strefa Kawy.jpg
Połączenie sił marki i Mistrzyni zaowocowało stworzeniem Strefy Kawy – internetowej przestrzeni, w której odwiedzający znajdą szereg informacji przygotowanych w przystępnej i ciekawej formie poradnikowej. Eksperci wyjaśnią m.in., czym się różnią gatunki kaw; podpowiedzą, jak najlepiej spienić mleko; opowiedzą o zaletach zaparzania napoju z kapsułek, z ekspresu ciśnieniowego lub przelewowego; wskażą sposoby na właściwe utrzymanie urządzenia w czystości. Na dedykowanej stronie internetowej użytkownicy znajdą również instruktażowe filmy video.

Eksperci Komputronik chcą ułatwić proces poszukiwania właściwego ekspresu do kawy, odpowiadającego indywidualnym potrzebom kawosza. Po zapoznaniu się z wiedzą w Strefie Kawy można wypełnić ankietę, która podpowie, jaki sprzęt spełni nasze oczekiwania. Na podstawie odpowiedzi na zadane w formularzu pytania, m.in. o upodobania smakowe, kolorystyczne, dodatkowe funkcje, system znajdzie optymalny ekspres.
Oferta sklepu nie ogranicza się do produktów jednej marki. Strefa Kawy jest na bieżąco z nowościami i trendami obowiązującymi zarówno w sferze designu, jak i funkcjonalności. Nowoczesne ekspresy do kawy mają zaawansowane funkcje. Niektóre z nich umożliwiają na przykład stworzenie indywidualnego profilu użytkownika, a wtedy wystarczy wcisnąć jeden przycisk i w parę sekund ulubiona kawa jest gotowa. Funkcję „Moja Kawa” posiadają np. ekspresy De’Longhi w modelu ECAM 26.455.GYB.
Wpływ na wybór ekspresu ma m.in. czas przygotowywania napojów, zwłaszcza gdy użytkownikowi zależy na tym, by urządzenie sprawnie i w jak najkrótszym czasie zaparzyło kilka kaw. Dobrym rozwiązaniem jest na przykład opcja Duo Latte w Saeco Xelsis, która umożliwia przygotowanie dwóch napojów jednocześnie.
Producenci ekspresów zadbali również o innowacyjne rozwiązania. Należy do nich zastosowana m.in. w modelu De'Longhi ECAM 550.55 SB funkcja zdalnego zlecenia parzenia kawy za pośrednictwem smartfona. Wystarczy ściągnąć odpowiednią aplikację na telefon i przy pomocy Bluetooth połączyć się z ekspresem. Opcja ta umożliwia precyzyjne zaprogramowanie ilości poszczególnych składników i kolejność ich dodawania, by kawa była idealnie dopasowana do preferencji użytkownika.
Eksperci Strefy Kawy nie zamierzają poprzestać na internetowej aktywności. Dla wszystkich miłośników małej czarnej czy dużej białej Komputronik wraz z Agnieszką Rojewską planują stworzyć specjalny event, na którym Mistrzyni Świata i zaproszeni przez nią bariści podzielą się wiedzą teoretyczną na temat kawy i zaprezentują w praktyce tajniki jej zaparzania.
Strefa kawy_2.jpg
Strefa Kawy to wyjątkowe miejsce, idealne dla tych, którzy poszukują swobodnego dostępu do rzetelnej, podanej w przystępny sposób wiedzy na temat aromatycznego napoju w wersjach smakowych. Miejsce, w którym króluje kawa i w którym o kawie mówi się z pasją.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

temu

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

temu

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

temu

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?