Powrót do szkoły w wydaniu Komputronik

Powrót do szkoły w wydaniu Komputronik

Opublikowany

Wrzesień to czas, w którym uczniowie po wakacjach wracają do szkół. Dla rodziców wiąże się to z zakupami – nowe tornistry, książki i produkty szkolne, ale również sprzęty przydatne do codziennej nauki. Co roku jest to okres wzmożonych kampanii realizowanych przez sklepy retailowe. Ze swoimi działaniami wystartował właśnie Komputronik. Akcja jest adresowana do tych, którzy przygotowują się nie tylko do szkoły, ale także codziennych zadań, które zwykle zostają odłożone na czas urlopu. 

Komputronik gotowy na O!Ceny

Symbolem realizowanej kampanii jest element O!Ceny. Ma on podkreślać atrakcyjność cenową produktów dostępnych w salonach i na stronie komputronik.pl. To również bezpośrednie nawiązanie do realizowanego konkursu i zabawy dla klientów.
Nawiązując do zbliżającego się rozpoczęcia roku szkolnego, który oznacza nie tylko powrót do szkoły, ale również m.in. do systematycznych treningów czy domowych obowiązków, każdy z klientów, który dokona zakupu może wziąć udział w konkursie, w którym zadaniem jest ocena nabytego produktu. W każdym tygodniu Komputronik spośród wszystkich opinii wybierać będzie jedną najciekawszą, a jej autora nagradzać będzie zwrotem poniesionego wydatku.
Przez cały okres trwania, akcja wspierana będzie wieloma kanałami. Główną platformą poprzez którą Komputronik będzie komunikował się ze swoimi odbiorcami jest dedykowany landing page. Stanowi miejsce, w którym znaleźć można zarówno ciekawą ofertę sprzedażową jak i  szeroki kontent w postaci kreatywnych poradników i strony konkursowej.
W ramach akcji Komputronik do współpracy zaprosił również influencerów, którzy staną przed podobnym zadaniem co konsumenci. Również oni oceniać będą produkty z oferty, z których korzystają na co dzień. O!Cenianie będzie realizowane w ramach specjalnych materiałów, które uzupełnią landing page marki oraz trafią na ich własne kanały społecznościowe. W ramach współpracy, wybrana grupa influencerów otrzyma do testów produkty z różnych kategorii, potrzebnych do ich codziennego życia: laptopy, smartfony, smartwatche, TV, małe AGD do pielęgnacji oraz do kuchni. Co tydzień przez cały okres trwania akcji, w sieci pojawiać będą się nowe recenzje, które będą odpowiadać na pytania konsumentów i inspirować ich do zmian.

Połączenie sił

Akcji związanej z sezonem zwanym potocznie Back to School towarzyszy również współpraca z inną marka. Komputronik zaprosił do podwojenia sił sklep Coccodrillo, w którego ofercie znajduje się markowa odzież dla dzieci. Teraz rodzice, którzy dokonają zakupu za minimum 150 zł w sklepie Coccodrillo, mogą wziąć udział w specjalnym konkursie, gdzie do wygrania są vouchery do Kompuronik o wartości nawet 1500 pln. Szczegóły dostępne są pod linkiem: https://www.komputronik.pl/promocje/coccodrillo-konkurs
Przechwytywanie.PNG
Dodatkowo klienci Coccodrillo dokonując zakupów w sklepach stacjonarnych, otrzymują specjalne książeczki z kuponami rabatowymi na produkty dostępne w Komputronik. Promocje sięgają nawet 30% i obejmują produkty z różnych kategorii.

Mocne wsparcie

Realizowana kampania będzie posiadała szerokie wsparcie komunikacyjne. Działania będą prowadzone zarówno w przestrzeni internetowej, jak i w kanałach tradycyjnych. Specjalne kreacje w mediach społecznościowych oraz na dużych portalach dopasowanych do targetu będą zachęcały zainteresowanych do wzięcia udziału w konkursie Do subskrybentów ciekawych najnowszych informacji Komputronik wysyłane będą newslettery.
Na potrzeby akcji powstały również specjalne spoty radiowe i kinowe, z którymi będzie można się zapoznać w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych i sieci kin Cinema City.
W salonach stacjonarnych pojawiły się wyraźne i czytelne elementy oznaczające produkty objęte promocją.

Co w ofercie?

W powakacyjnej ofercie można znaleźć produkty w atrakcyjnych cenach z różnych kategorii. Nie brakuje wielozadaniowych komputerów stacjonarnych i przenośnych, czy mniejszych sprzętów z kategorii mobile. Wszystkie produkty z dobrymi O!Cenami można znaleźć w gazetce promocyjnej w salonach stacjonarnych oraz na stronie internetowej https://www.komputronik.pl/lp/najlepsze-oceny/.  Szczególną uwagę należy poświęcić „Wzorowej ofercie” w ramach której w salonach Komputronik można dokonać zakupu na raty 20x0% z odroczeniem płatności o 3 miesiące.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Komputronik dla miłośników kawy

temu

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 
Komputronik Biznes złotym płatnikiem Euler Hermes

temu

Tylko 6% firm na polskim rynku spełnia wysokie standardy programu Euler Hermes, wiodącego na świecie dostawcy rozwiązań w zakresie ubezpieczeń i windykacji należności, gwarancji ubezpieczeniowych i analiz handlowych. Certyfikatem Złoty Płatnik posługują się firmy, które w roku 2017 wyróżniały się najwyższymi standardami płatniczymi. Komputronik Biznes właśnie został jedną z nich.
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

temu

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Komputronik Biznes powiększa grono ekspertów

temu

Komputronik Biznes może pochwalić się nowymi kompetencjami. W zespole firmy są teraz certyfikowani eksperci w obszarze implementacji i utrzymania infrastruktury wiodącego partnera spółki – DELL EMC.