Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach Komputronik.
- Rozpoczyna się wyjątkowy okres w roku. Organizując loterię „O! Choinka.” chcemy wprowadzić świąteczną atmosferę już w listopadzie. Chcemy też przekazać naszym klientom ciekawe prezenty, które będą mogli podarować najbliższym albo… samym sobie. Lista produktów, które znajdują się w puli nagród o łącznej wysokości ponad 100 tysięcy złotych jest zróżnicowana i bardzo atrakcyjna. Należy dodać, że niektóre pozycje z listy są premiowane – za zakup tych produktów szansa na wygraną danego dnia rośnie dwukrotnie. Co więcej, każdy los bierze udział w losowaniu nagrody głównej – 20 tys. zł do wykorzystania w salonach Komputronik. Wielkie losowanie odbędzie się za zakończenie loterii.
Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.