Komputronik podsumowuje rok ubiegły i zapowiada tegoroczne okazje
Wielka wyprzedaż przypadająca na ostatni piątek listopada i mająca początek swojej tradycji w Stanach Zjednoczonych, ku uciesze konsumentów gości i w Polsce. To czas, w którym kupuje się już gwiazdkowe prezenty, korzystając z największych promocji, jakie pojawiają się w ciągu roku. W naszym kraju to dość młoda tradycja, ale Komputronik udowadnia, że z dużym potencjałem – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.
- U nas Black Friday trwa cały tydzień i rozpoczyna się już na kilka dni przed 23 listopada. W poszczególnych kanałach przygotowujemy dla naszych klientów różne promocje, np. inne czekały w zakupowym Klubie Komputronik, inne w salonach stacjonarnych, a jeszcze inne w sklepie internetowym. W związku z tym, mówiąc o tym okresie promocyjnym, w zasadzie nie używamy pojęcia Black Friday, ale Black Sale. Promocyjne produkty planujemy dodawać w pulach, zatem naszą ofertę warto sprawdzać codziennie. Oczywiście chcąc uczcić sam Black Friday, kumulację ofert przygotujemy właśnie na ten dzień. Dedykowane promocje pojawią się zarówno on-line, jak i w salonach. Nasi klienci mogą liczyć na atrakcyjne rabaty do niedzieli 25 listopada.
– mówi Izabela Pirańska Brand Manager w Komputronik.
- W okresie promocji organizowanych podczas Black Friday wskaźnik odwiedzin naszej strony wzrasta nawet o ponad 200%, sama wizyta wydłuża się o 10%, a wzrost transakcji wynosi około 150%. Największe nasilenie ma miejsce w samym kulminacyjnym momencie promocji, czyli głównie w piątek. Spore zainteresowanie ofertą w roku ubiegłym mieliśmy także w czwartek i to wciąż większe niż podczas Cyber Monday. Warto zaznaczyć, że Black Friday to dzień, kiedy ludzie w kwestii promocji starają się trzymać rękę na pulsie, co potwierdza obserwowany przez nas ruch mobile. Upolować upragnione słuchawki gamingowe w komunikacji miejskiej? Czemu nie?!
– podsumowuje Karol Tokarski Dyrektor e-Commerce Komputronik.
- W czasie tej okolicznościowej wyprzedaży klienci mogą liczyć na naprawdę duże rabaty, szczególnie jeśli chodzi o laptopy i duże AGD. W roku ubiegłym upusty na laptopy sięgały nawet 1,5 tys. zł. Największe rabaty, np. ponad 80% oferowaliśmy na akcesoria i peryferia. Dzięki temu tusz do drukarki można było kupić w cenie niespełna 5 zł. Ubiegłorocznym hitem okazał się natomiast produkt, z którym nota bene Komputronik nie jest kojarzony – kultowa szczotka do włosów Tangle Teezer. Tymczasem w naszej ofercie faktycznie, obok elektroniki, sprzętu RTV i AGD można także znaleźć produkty z kategorii dom, dziecko, moto, hobby czy uroda i zdrowie. W każdym z tych segmentów na naszych klientów czekały liczne promocje, np. na telefony, drony, aparaty, głośniki, zabawki oraz kosmetyki i tak też jest w tym roku. Każdy, bez względu na wiek i płeć znajdzie u nas coś dla siebie.
– dodaje Izabela Pirańska Brand Manager
Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową. W szerokiej ofercie znajduje się ponad 100 tysięcy produktów kilkuset marek. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.