W minionym roku spółki z Grupy Komputronik wypracowały łącznie 2 mld zł przychodów, a ich łączny zysk na sprzedaży wyniósł 225,5 mln zł (wzrost o 2%). Zysk operacyjny wyniósł 16,6 mln zł i był wyższy o ponad 74% w porównaniu do poprzedniego roku.
Z optymizmem i nadzieją patrzymy w przyszłość, liczymy na możliwość dalszego zwiększania sprzedaży i jej rentowności, co pozwoli na sprostanie oczekiwaniom naszych klientów oraz umożliwi budowanie pozytywnych doświadczeń naszych pracowników i ich satysfakcji z efektów pracy
komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A.
Strategia omnichannel
Nadrzędnym celem powołania Rady Omnichannel jest multidyscyplinarne i sprawne podejmowanie kluczowych decyzji mających wpływ na kształt sprzedaży oraz działania marketingowe Grupy Komputronik. Skład Rady pozwala na kompetentne i sprawne reagowanie na potrzeby rynku i dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe
komentuje Wojciech Buczkowski
Dalej mocno inwestujemy i rozwijamy sprzedaż stacjonarną, jednocześnie kładziemy nacisk na e-commerce i jego wzmacniającą funkcję dla modelu sprzedaży tradycyjnej. Nasz sklep Komputronik.pl jest najdłużej działającą platformą internetową w kraju. Widzimy, że nasze doświadczenie i know-how przekładają się na zaufanie klientów, którzy bardzo chętnie korzystają z naszej oferty internetowej
mówi Wojciech Buczkowski