Ekipa Komputronik Gaming odlicza dni do corocznego PGA

Co roku Poznań Game Arena rozgrzewa amatorów gier komputerów do czerwoności. To najważniejsze w branży wydarzenie przyciąga nawet 80 tysięcy odwiedzających, na których czeka 1000 stanowisk do gry, 3 dni nieustannej rozrywki w 10 pawilonach. Podczas tegorocznej edycji, kt
Komputronik świętuje 22 urodziny

Komputronik to jeden z największych retailerów na polskim rynku. Firma obchodzi właśnie 22-lecie swojej działalności i podsumowuje ostatnie sukcesy. Podążając za wieloletnim doświadczeniem, również z okazji swoich urodzin Komputronik wychodzi naprzeciw potrzebom swoich k
Rusza Fundacja Komputronik wspierająca innowacyjnymi narzędziami

Ułatwianie dostępu do innowacyjnych narzędzi wspierających nowoczesną edukację i motywujących do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego to cel nowo powstałej Fundacji Komputronik. Firma, która już za chwilę świętować będzie swoje 22 urodziny, postanowiła stworzyć sz
Powrót do szkoły w wydaniu Komputronik

Wrzesień to czas, w którym uczniowie po wakacjach wracają do szkół. Dla rodziców wiąże się to z zakupami – nowe tornistry, książki i produkty szkolne, ale również sprzęty przydatne do codziennej nauki. Co roku jest to okres wzmożonych kampanii realizowanych przez sklepy
Komputronik dla miłośników kawy

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?
Komputronik najbardziej zaufanym sklepem

Ceneo.pl już po raz dziewiąty przedstawił ranking najlepszych sklepów internetowych w Polsce. W kategorii technologia zwyciężył Komputronik, otrzymując tytuł „Zaufanego Sklepu”. 3 miliony internautów oceniło sklepy w 14 zróżnicowanych obszarach.
Ekipa Komputronik Gaming odlicza dni do corocznego PGA

Co roku Poznań Game Arena rozgrzewa amatorów gier komputerów do czerwoności. To najważniejsze w branży wydarzenie przyciąga nawet 80 tysięcy odwiedzających, na których czeka 1000 stanowisk do gry, 3 dni nieustannej rozrywki w 10 pawilonach. Podczas tegorocznej edycji, kt
Komputronik świętuje 22 urodziny

Komputronik to jeden z największych retailerów na polskim rynku. Firma obchodzi właśnie 22-lecie swojej działalności i podsumowuje ostatnie sukcesy. Podążając za wieloletnim doświadczeniem, również z okazji swoich urodzin Komputronik wychodzi naprzeciw potrzebom swoich k
Rusza Fundacja Komputronik wspierająca innowacyjnymi narzędziami

Ułatwianie dostępu do innowacyjnych narzędzi wspierających nowoczesną edukację i motywujących do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego to cel nowo powstałej Fundacji Komputronik. Firma, która już za chwilę świętować będzie swoje 22 urodziny, postanowiła stworzyć sz
Powrót do szkoły w wydaniu Komputronik

Wrzesień to czas, w którym uczniowie po wakacjach wracają do szkół. Dla rodziców wiąże się to z zakupami – nowe tornistry, książki i produkty szkolne, ale również sprzęty przydatne do codziennej nauki. Co roku jest to okres wzmożonych kampanii realizowanych przez sklepy
Komputronik dla miłośników kawy

Mała czarna, duża biała, z pianką, latte… Niejedno ma imię, a dla wielu jej spożywanie ma charakter rytuału, bez którego dzień byłby znacznie mniej przyjemny. Pobudza do działania, podnosi na duchu, a jej zapach potrafi ukoić nerwy. Kawa nie pyta. Kawa rozumie. Dla tych, którzy uwielbiają jej smak i aromat, Komputronik stworzył specjalną Strefę Kawy. 
Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.
Wojciech Buczkowski: to był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające – wstępne wyniki finansowe Komputronik w 2017 roku

Znacznie niższy wynik brutto w porównaniu do ubiegłego roku oraz spadek EBITDA – to dane, które znalazły się we wstępnym podsumowaniu finansowym 2017 roku Komputronik. „To był wymagający rok, ale wyniki są zadowalające. Udało nam się utrzymać wzrost sprzedaży detalicznej i wzrost ogólnej marży” – komentuje wpływ zdarzeń jednorazowych na ostateczne rezultaty Wojciech Buczkowski, Prezes Komputronik S.A.
Łatwe płatności Apple Pay – już w Komputronik

Usługa płatności Apple Pay to odpowiedź na aktualne potrzeby rynku. Klienci chcą płacić w sposób łatwy, szybki i przyjemny. Od 19 czerwca w Polsce usługa dostępna jest w Polsce, umożliwiając płatności mobilne, wykorzystując telefon zamiast karty płatniczej. W Komputronik płatności w takim modelu testowano już od kilku tygodni, dzięki czemu sklepy są w pełni gotowe na obsługę Apple Pay.
Polska gola!, czyli o sposobach kibicowania Polaków

Tradycyjnie na ekranie telewizora, na nowoczesnym smartfonie, tablecie czy może na wyświetlaczu laptopa? Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. W jaki sposób Polacy najbardziej lubią oglądać mecze polskiej reprezentacji? I czy chcąc przeżywać polskie gole częściej kupują nowe sprzęty RTV?
1
2
3
4
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.